De Eendrachtsveiling – elkaar ontmoeten met een kwinkslag

Wanneer

Bent u benieuwd wanneer de veiling is? De datum van de eerstvolgende veiling is nog niet bekend maar wordt waarschijnlijk gepland in oktober of november 2025

0Dagen0Uren0Minuten0Seconden
Hoe werkt het?

Stel: u werkt bij of u heeft zelf een bedrijf waarvan u denkt dat dit voor anderen heel interessant kan zijn. U wilt een rondleiding organiseren voor bijvoorbeeld 10 personen. U stuurt ons een mailtje en wij gaan uw rondleiding veilen. Na afloop geven we aan u door wie de kopers zijn, waarna u in overleg met hen een geschikte datum bepaalt. Of u geeft vooraf de datum op. Alles is mogelijk. U kunt de regels voor de eendrachtsveiling lezen in “Spelregels Eendrachtsveiling“.
Nog wat voorbeelden van kavels:

Dineetje bereiden
U bepaalt voor hoeveel mensen u wilt koken en vult dit in op het strookje. Wij veilen uw dineetje, u maakt een afspraak met de kopers over een geschikte datum en regelt alles wat verder nodig is voor het diner.

Muziek maken op een feestje
U wilt een verjaardag of feestje opvrolijken met uw muzikaal talent? Ook dit kunnen we veilen. U vult uw strookje in en maakt na de verkoop een afspraak met de koper.

Organiseren kinderfeestje
Hoort u om uw heen ook vaak dat mensen er tegenop zien om een kinderfeestje te organiseren? Stel dat u dat juist leuk vindt. Dan kunt u dit op uw strookje invullen. Wij veilen uw feestje op 9 november en u overlegt met de koper over een geschikte datum, locatie en de te maken onkosten.

Tuinieren
U heeft groene vingers en biedt ter veiling aan een aantal keren het gras te maaien of de heg te snoeien, bloembollen te poten en vult u maar in. U geeft aan op het strookje hoe vaak u ingezet wilt worden, wij veilen dit op 9 november en u overlegt met de koper over het hoe en wanneer.

Kavellijst

Bent u benieuwd wat er is aangeboden?
Bekijk dan onze definitieve kavellijst 7e Eendrachtsveiling

Bestemming opbrengst

De opbrengst van de 7e Eendrachtsveiling is bestemd voor het verduurzamen en vergroenen van de Eendrachtskerk. De Eendrachtskerk heeft zich verbonden aan het initiatief Groene Kerken (info@groenekerken.nl). Hiermee wil de Eendrachtskerk een zichtbare, positieve rol spelen in de noodzakelijke maatschappelijke transitie naar een duurzame en rechtvaardige samenleving. Met de opbrengst van de Eendrachtsveiling hopen we hieraan een bijdrage te leveren.

Vorige opbrengsten

De bruto opbrengsten van de vorige veilingen:

1e Eendrachtsveiling op 13 februari 2009              : € 17.200,00

2e Eendrachtsveiling op 8 oktober 2010                : € 15.795,00

3e Eendrachtsveiling op 2 november 2012           : € 16.581,00; hiervan werd € 5.500,00 geschonken aan Hospice Hoeksche Waard.

4e Eendrachtsveiling op 7 november 2014            : € 17.532,00

5e Eendrachtsveiling op 4 november 2016            : € 16.427,00

6e Eendrachtsveiling op 9 november 2018            : € 17.255,00

Rondleidingen

Een rondleiding bij Konijnendijk Mode, zeer interessant en opnieuw te koop!
Zo is het allemaal begonnen:

De atoomvrije kelder in het voormalig gemeentehuis:

Een leerzame rondleiding in Molen Landzigt te Zuid-Beijerland

Een inkijkje in de Biostee, een biologisch landbouwbedrijf dat is ontstaan
door de samenvoeging van drie Zuid-Beijerlandse akkerbouwbedrijven.

Heeft u nog vragen? Stuur een e-mail naar eendrachtsveiling@eendrachtskerk.nl

Commissieleden:

• Hans van Brakel