Kerkelijk kopieerwerk

Hier een bericht voor iedereen die weleens kerkelijk kopieerwerk bij mij aanleverde en wat ik dan vermenigvuldigde op de machine van de CVK ( College van kerkrentmeesters van de Protestantse Gemeente Zuid Beijerland ).

Nu is er een eind gekomen aan het lease contract van de huidige machine en er moet een nieuw contract afgesloten worden voor een nieuwe machine, maar daarvan is de prijs per afdruk te hoog. Mede omdat er veel minder werk is dan vroeger door de beamer in de kerk en door meer digitale verzending.

Het CVK heeft nu besloten om geen nieuwe machine meer te leasen en alles door een commerciële drukker te laten verzorgen.

Alles wat kerkelijk drukwerk is gaat via CVK. Uw opdrachten nu sturen naar: Kerkrentmeesters@eendrachtskerk.nl

Zo komt er op 1 augustus een einde aan mijn vrijwilligerswerk na 33 en een half jaar, wat ik met veel plezier heb gedaan.

Met vriendelijke groet van Leen Naaktgeboren.